OPEN HUIS

Wil je eens op een gitaar spelen, achter een keyboard, piano of drumstel zitten of eens lekker zingen? Of wil je een afspraak maken voor een gratis proefles? Kom dan naar ons "OPEN HUIS" op zaterdag 26 augustus tussen 14:00 en 18:00 uur. Alle docenten van de Goudse Popschool zijn daar voor jou aanwezig om je van informatie te voorzien. Daarnaast zal een demonstratie worden gegeven van bandjes uit het Bandproject van de Goudse Popschool. Leslocatie : Plug Unit Music, Jan Tinbergenstraat 15, 2811 DZ Reeuwijk (Industrieterrein Zoutman).

Proefles

De Goudse Popschool voor :
  • Kwaliteitsonderwijs voor alle leeftijden tegen betaalbare tarieven. Wil je eens een muziekinstrument proberen of je zangkwaliteiten testen? Maak dan gebruik van ons aanbod om zonder enige verplichting éénmalig een gratis proefles te volgen.
  • Flexibiliteit, iedere lesronde duurt 13 lessen, daarna bepaal je of je doorgaat of stopt.  Individuele instrument- en zanglessen kunnen op ieder moment in het schooljaar worden gestart.  Tijdens de reguliere schoolvakanties worden geen lessen gegeven, tijdens deze schoolvakanties hoeft niet te worden doorbetaald.
  • Een jong-, enthousiast- en vakkundig docententeam dat bekend is met de hedendaagse muziekstromingen.
  • Evenementen. Naast educatie verzorgt de Goudse Popschool een groot aantal evenementen waar "jonge" muzikanten zich kunnen manifesteren.

GoudsePopschool